loading...

نایس موزیک

نرونرو نرو خواهش میکنم نرو خواهش میکنم بگو ای یار بمیرم میمیرم از خوشی های دلم میگیرم نرو نرو نرو نرو خواهش میکنم نرو خواهش میکنم سازش میکنم نرو سازش میکم بگو الان بمیر میمیرم از غم بهار گلاب میگی

حسین بازدید : 180 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400

نرونرو نرو خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

بگو ای یار بمیرم میمیرم از خوشی های دلم میگیرم

نرو نرو نرو نرو خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

سازش میکنم نرو سازش میکم

بگو الان بمیر میمیرم از غم بهار گلاب میگیرم

سر راه تو عزیز میریزم اما من بدون تو میمیرم

خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

تو رو مثل بره اهو من نوازش میکنم

خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

من دلم میخواد که با تو سازش بکنم

دل دیوونه رو تو سینه رامش بکنم

صدای زنگ خونه تو گوش من میخونه

اگه بیدارم امشب که پیش من میمونه

خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

تورو مثل بره آهو من نوازش میکنم

خواهش میکنم نرو خواهش میکنم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو