دانلود آهنگ عبدالحسین مختاباد آواز

Download Music Abdolhosein Mokhtabad Avaz

آهنگ عبدالحسین مختاباد بنام آواز

هر شبی وقت سحر در کوی جانان می روم

چون ز خود نامحرم از خویش پنهان می روم

دانلود آهنگ عبدالحسین مختاباد آواز

 

متن آهنگ آواز از عبدالحسین مختاباد

هر شبی وقت سحر در کوی جانان می روم

چون ز خود نامحرم از خویش پنهان می روم

چون حجابی مشکل آمد عقل و جان در کوی او

لاجرم در کوی او بی عقل و بی جان می روم

تا بدیدم زلف چون چوگان او بر روی ماه

در خم چوگان او چون گوی گردان می روم

ماهرویا در من مسکین نگر کز عشق تو

با دلی پر خون به زیر خاک حیران می روم

هر سحر عنبر فشاند زلف عنبر ریز او

من بدان آموختم وقت سحر زآن می روم

چون بیابانی نهی هر ساعتی در پیش من زان

chon biyabani nahi har saati dar pishe man zan

چنین شوریده دل سر در بیابان می روم عطار

chenin shooride del sar dar biaban miravam atar

ترانه آهنگ آواز از عبدالحسین مختاباد

هر سحر عنبر فشاند زلف عنبر ریز او

من بدان آموختم وقت سحر زآن می روم

چون بیابانی نهی هر ساعتی در پیش من زان

chon biyabani nahi har saati dar pishe man zan

چنین شوریده دل سر در بیابان می روم عطار

chenin shooride del sar dar biaban miravam atar