دانلود آهنگ محسن یاحقی خاطرات

Download Music Mohsen Yahaghi Khaterat

آهنگ محسن یاحقی بنام خاطرات

سره راه از کوچه های خاطرات خوب دیروز

غصه هاتو برمیدارم غصه های تلخ و تن سوز

دانلود آهنگ محسن یاحقی خاطرات

 

متن آهنگ خاطرات از محسن یاحقی

سره راه از کوچه های خاطرات خوب دیروز

غصه هاتو برمیدارم غصه های تلخ و تن سوز

با صدای خوب گیتار زیر پنجرت میخونم

تا ابد تا آخرین روز پای عهدمون میمونم

از تو چشمای قشنگت همه دنیا رو میبینم

پیش قاب عکس کهنه چشم به راه تو میشینم

pishe ghabe akse kohne cheshm be rahe to mishinam

من هنوز تو شهر غصم تو کجای قصه غرقی

man hanooz to shahre ghosam to kojaye ghese gharghi

دارم از نفس میوفتم واسه تو نداره فرقی

بیا سر بذار رو شونم خستگیهاتو به در کن

اگه غم اومد سراغت تو فقط منو خبر کن

تو فقط منو خبر کن اگه طاقت نمیاری

شونه میکنم موهاتو تا تموم شه بیقراری

سره راه از کوچه های خاطرات خوب دیروز

غصه هاتو برمیدارم غصه های تلخ و تن سوز

با صدای خوب گیتار زیر پنجرت میخونم

تا ابد تا آخرین روز پای عهدمون میمونم

از تو چشمای قشنگت همه دنیا رو میبینم

پیش قاب عکس کهنه چشم به راه تو میشینم

pishe ghabe akse kohne cheshm be rahe to mishinam

من هنوز تو شهر غصم تو کجای قصه غرقی

man hanooz to shahre ghosam to kojaye ghese gharghi

ترانه آهنگ خاطرات از محسن یاحقی

با صدای خوب گیتار زیر پنجرت میخونم

تا ابد تا آخرین روز پای عهدمون میمونم

از تو چشمای قشنگت همه دنیا رو میبینم

پیش قاب عکس کهنه چشم به راه تو میشینم

pishe ghabe akse kohne cheshm be rahe to mishinam

من هنوز تو شهر غصم تو کجای قصه غرقی

man hanooz to shahre ghosam to kojaye ghese gharghi