loading...

نایس موزیک

, , دانلود ترانه نمیخوام غیرتو من یار دگر, دل من گریه نکن ناله نکن آه نکش, دانلود ترانه روح پرور رهگذر, اهنگ دل من گریه نکن ناله نکن آه نکش, , , دانلود ترانه غریبه نمیدونم تو کی هستی, متن آهنگ غریبه ن

حسین بازدید : 8858 جمعه 31 مرداد 1399


,

, دانلود ترانه نمیخوام غیرتو من یار دگر

, دل من گریه نکن ناله نکن آه نکش

, دانلود ترانه روح پرور رهگذر

, اهنگ دل من گریه نکن ناله نکن آه نکش

,

,

, دانلود ترانه غریبه نمیدونم تو کی هستی

, متن آهنگ غریبه نمیدونم تو کی هستی

, تو رنگ صدات جونه پر از دوا و درمونه

, دانلود ترانه غریبه ابی

, آکورد گیتار غریبه نمیدونم تو کی هستی

, متن غریبه ابی

, غریبه آی غریبه ابی

,







برچسب ها دانلود ترانه نمیخوام غیرتو من یار دگر دل من گریه نکن ناله نکن آه نکش دانلود ترانه روح پرور رهگذر اهنگ دل من گریه نکن ناله نکن آه نکش دانلود ترانه غریبه نمیدونم تو کی هستی متن آهنگ غریبه نمیدونم تو کی هستی تو رنگ صدات جونه پر از دوا و درمونه دانلود ترانه غریبه ابی آکورد گیتار غریبه نمیدونم تو کی هستی متن غریبه ابی غریبه آی غریبه ابی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو