loading...

نایس موزیک

غرور من شکسته شد چی میخوای از من بسمه هرچی میاد سرم حالا خوب میدونم که حقمه خوب میدونم که این روزا دست یکی تو دستته میری ولی اینو بدون که آخریش شکستته دانلود آهنگ نرو نرو دیوونه میشم (آخرین شکست

حسین بازدید : 15 یکشنبه 01 تیر 1399

غرور من شکسته شد چی میخوای از من بسمه

هرچی میاد سرم حالا خوب میدونم که حقمه

خوب میدونم که این روزا دست یکی تو دستته

میری ولی اینو بدون که آخریش شکستته

دانلود آهنگ نرو نرو دیوونه میشم (آخرین شکست) از اسماعیل نیکپور

نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم

ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم

نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم

ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم

میگذره از گناه تو رد میشم از عطر تنت

ولی بازم نمیتونم بگم که دوست ندارمت

غرور من شکسته شد هیچی نگو فقط بمون

بگو که با من میمونی بمونو باز با من بخون

نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم

ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم

نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم

ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو